تاثیر سئو در کسب و کار

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

SEO یا همان (Search Engine Optimization) به زبان ساده، مجموعه روش‌هایی است که به کمک آن‌، هنگام جستجو در موتورهای جستجو مانند گوگل، محتوا و مطالب یک سایت در رتبه بندی صفحات جستجو ارزش بالاتری پیدا می‌کنند و بیشتر دیده می‌شوند.

طبیعی است که برای دیده شدن مطالب سایت، کارآمد و قابل فهم بودن محتوا اهمیت زیادی دارد؛ اما نمی‌توان از اهمیت حضور مطالب سایت در صفحات اول جستجو چشم‌پوشی کرد.

در ادامه به تاثیر سئو در کسب و کار شما از طریق وبسایت می‌پردازیم.

[us_image image=”12555″ align=”center”][us_separator]

تاثیر سئو در بیزینس‌

زمانی که کسب و کار خود را آغاز می‌کنید و وبسایتی جهت تبلیغات و ارائه خدمات راه اندازی می‌کنید. مسلما باید تلاش کنید تا وبسایت شما رشد کند و در عرصه رقابت با ارائه دهندگان دیگر باقی بماند.

برای دستیابی به این موفقیت لازم است که وبسایت بیشتر در معرض دید مخاطب قرار بگیرد و زودتر شناخته شود.

روزانه حدود 140 هزار وبسایت جدید ایجاد میشود که ترافیک شدیدی برای سایت شما ایجاد می‌کند. طبق آمار 80 درصد کاربران توسط موتورهای جستجو به سایت‌ها هدایت می‌شوند. روزانه تنها در موتور جستجوی گوگل، 3 میلیارد عبارت سرچ می‌شود.

پس بدون پرداختن به سئو، وبسایت شما هرگز تعداد مخاطب قابل قبولی نخواهد داشت.

بیش از 50 درصد کاربرانی که خدمات و محصول مورد نیاز خود را در موتورهای جستجو می‌یابند همیشه محصول خود را از این راه خریداری می‌کنند.

حال تصور کنید خدمات و محصولات شما در ابتدای جستجو قرار بگیرد. چه تاثیری روی کسب و کار شما خواهد داشت؟ به این ترتیب، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می‌تواند بیزینس شما را بطور شگفت آوری رونق دهد و موجب سرازیر شدن جمع کثیری از مخاطبان به وبسایت شما می‌شود.

[us_image image=”12556″ align=”center”][us_separator]

موفقیت به کمک سئو

بطور کلی اگر به دنبال موفقیت هستید، تاثیر سئو در کسب و کار میتواند به شما کمک شایانی کند اما لازمه آن صبر است.

پرداختن به سئو سایت نیازمند زمان است و در مدت خیلی کوتاه، نتیجه خارق‌العاده‌ای ارائه نمی‌دهد. اما برای بازاریابی از طریق سایت و رسیدن بیزینس به جایگاه دلخواه، امری ضروری است که با گذشت مدتی، قطعا از نتیجه آن خرسند خواهید بود.

با اینحال باید در نظر داشته باشید که باید دائما مطالب سایت خود را بروزرسانی کنید. در غیر این صورت، هر اندازه که محتوای مفید و با کیفیت ارائه دهید، سایت شما جایگاه خود را در صفحات جستجو از دست خواهد داد.

فرآیند بازگشت به جایگاه قبل همواره دشوارتر خواهد بود. زیرا موتورهای جستجو با گذشت زمان، الگوریتم‌های پیچیده‌تری تدوین می‌کنند و ارجاع به جایگاه قبلی بسیار سخت خواهد بود.

[us_image image=”12557″ align=”center”]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *