طراحی سایت مختص نتورکرها

امروزه با رشد روز افزون دنیای مجازی، بسیاری از کسب و کارها درحال تلاش برای ورود به کسب و کار آنلاین هستند. نتورکرها نیز در تلاش برای بهبود شرایط حضور خود در کسب و کار آنلاین می‌باشند. داشتن وب سایت برای موفقیت در دنیای آنلاین ضروری است و از مهم‌ترین ابزار فعالیت در این عرصه است که تمام فعالیت آنلاین یک کسب و کار به آن رجوع می‌کند. تقریبا تا چند سال آینده اگر وب سایت مناسبی برای کسب و کار تیم خود نداشته باشید، از رقبا عقب هستید پس چه بهتر که الان شروع کنید. برای جلسات آموزشی درون سازمانی نیاز نیست هر هفته ساعت ها به آموزش تکراری بپردازید جلسات آموزشی یکبار فیلمبرداری میشود و داخل سایت شما قرار میگیرد تا افراد مجموعه و ورودی های جدید بدون محدودیت زمانی و مکانی بتوانند از این آموزش ها بهره ببرند.

آیا داشتن وب سایت برای دفاتر نتورک ضروری است؟

نیاز به وب سایت برای دفاتر نتورک به یک امر حیاتی تبدیل میشود بهتر است زمانی که هنوز نیاز به آن تبدیل به اجبار نشده است از آن استفاده کنید. با این کار شما از پیشگامان این مسیر خواهید بود و پیش از دیگر تیم‌ها نهایت استفاده را خواهید برد. علاوه بر این مخاطبان برتری شما را نسبت به تیم‌های دیگر خواهند دید و حتی شما به الگویی برای دیگر تیم‌ها تبدیل خواهید شد و سرآمد کسب و کارتون در فضای آنلاین خواهید شد.

مزایا سایت برای نتورکرها

مزیت های سایت برای نتورکرها به ترتیب زیر است:

  • برداشتن محدودیت در آموزش

ممکن است شما از شهرهای دیگری مخاطب داشته باشید؛ همچنین ممکن است مخاطبان شما به دلیل مشغله کاری و … امکان حضور در کلاس‌ها را نداشته باشند. دیگر نیاز به زمان و مکان مشخص برای دیدن آموزش وجود ندارد. این آموزش ها به صورت 24ساعته بر روی سایت آکادمی شما قرار خواهد گرفت و همیشه در دسترس افراد مجموعه خواهد بود.

  • فروشنده‌های برتر داخل سایت

با قرار دادن بخشی برای معرفی فروشنده‌های برتر داخل سایت باعث ایجاد انگیزه در فروشندگان می‌شوید و همینطور به تشویق فروشندگان برتر نیز بپردازید. این روند می‌تواند جنبه‌ی تبلیغاتی نیز برای تیم شما داشته باشد.

  • استفاده بهینه از تایم ترینرها

ترینرها یا مربی‌های آموزشی نتورک مارکتینگ معمولا افراد باتجربه و توانمند این حوزه هستند که به آموزش مخاطب می‌پردازند. به کمک آموزش آنلاین این افراد زمان کمتری برای آموزش خواهند گذاشت و می‌توان از توانمندی و تجربه آن‌ها در دیگر زمینه‌ها برای پیشرفت کسب و کار استفاده کرد.

  • افزایش پتانسیل برای راه اندازی تیم‌های جدید

به کمک وب سایت ریشه‌های فعالیت خود را قویتر و گسترده‌تر کنید و از آنجا که محدودیت زمان و مکان نخواهید داشت، تیم‌هایی در شهرها و کشورهای دیگر تشکیل دهید و تاثیر خود را جهانی کنید.

  •  قرار دادن همایش‌ها و سمینارها داخل سایت

همواره در جهان اساتید بزرگ نتورک مارکتینگ سمینار، وبینار و همایش‌های مفیدی برگزار می‌کندد که می‌تواند به تیم شما و مخاطبانتان کمک کند و راه را برای شما هموار سازد. با بارگذاری بخش‌هایی از این همایش‌ها در سایت، هر زمان که نیاز داشتید از آن‌ها بهره ببرید.

برای دریافت مشاوره رایگان برای طراحی سایت فرم زیر را با دقت پر نمایید تا در اسرع وقت شما را راهنمایی کنیم.