سابلیمینال چیست

سابلیمینال چیست؟


آشنایی با سابلیمینال

آیا می دانید سابلیمینال چیست؟ سابلیمینال یک پدیده است که به عنوان فایل های پیام های پنهان نیز شناخته می شوند این فایل ها حاوی پیام های زیر آستانه ای هستند. تولید فایل های subliminal به این شکل است که به وسیله ی تلقین عبارت ها و جمله های تاکیدی را انتخاب می کنند و از آن ها در جهت تغییر الگوهای ذهنی و برنامه ریزی های ناخودآگاه استفاده می کنند.

فایل های سابلیمینال حاوی پیام های پنهانی هستند که به صورت نت های موسیقی ارائه می شوند که ضمیر خودآگاه افراد توانایی درک پیام های موجود در آن را ندارد. با توجه به این توضیحات پیام های سابلیمینال این امکان را دارند که ضمیر خودآگاه را دور بزنند و به شکل مستقیم بر روی ضمیر ناخودآگاه تاثیر بگذارند و دوباره ضمیر ناخودآگاه را برنامه ریزی کنند.

جالب است بدانید که ضمیر ناخودآگاه در انسان کنترل بیش از 90 درصد کنش ها و واکنش های بدن انسان را از لحاظ روحی، جسمی و روانی بر عهده دارد. در حقیقت مدیریت جسم و روان ما به دست این ضمیر انجام می شود.

همه ی تغییراتی که توسط این پیام ها در وجود انسان ها ایجاد می شود می تواند در حالت هوشیاری کامل و ضمن انجام فعالیت های روزانه انجام بگیرد، اما نکته ی مهمی که در این جا وجود دارد این است که این پیام ها در حالت آرامش بهتر منتقل شده و عملکرد بهتری داشته، باعث می شوند که تغییرات با سرعت بیشتری حاصل می گردد.

آیا پیام سابلیمینال عملکرد مناسبی دارند

سابلیمینال چیست
سابلیمینال چیست؟

درست است که کمپانی های مختلفی مانند دیزنی و کوکاکولا متهم به استفاده از این تاکتیک هستند، اما مشاهده می شود که فقط تعداد محدودی از افراد جامعه وجود دارند که در مورد پیام های سابلیمینال و چیستی ، طرز عملکرد آن ها آگاهی دارند.در ابتدای امر باید بگوییم که این پیام ها از دو متد تخصصی استفاده می کنند. پیام های پنهان می توانند به صورت نجوا گونه تولید  شوند یا به صورت کاملا سایلنت ارائه  شوند.

در روش های whispers یا نجوا ضمیر خودآگاه افراد هدف قرار می گیرد و نجواهای کاملا نامفهوم شنیده می شود اما افراد توانایی درک جملات را ندارند.

در متد silent subliminals یا متد سایلنت در حقیقت سطح فرکانس صداها را تغییر می دهند که عملا ضمیر خودآگاه افراد دیگر هیچ پیامی را نمی شنود و تنها صدا یا آهنگی که در طبیعت است به عنوان صدای پوشش دهنده در همه ی آلبوم ها استفاده می شود به گوش می رسد. استفاده از هرکدام از روش ها به هر اندازه کاملا سلیقه ای و اختیاری است. بعض از افراد subliminal را مساوی با کنترل ذهن می دانند. این افراد معتقد هستند که پیام های subliminal می توانند بدون رضایت و اطلاع افراد بر روی ذهن و تصمیم گیری افراد تاثیر بگذارند و رفتار آن ها را به سمتی که تمایل دارند تغییر می دهند. تا با استفاده از آن خدمات و کالاهای مورد نظرشان را به فروش برسانند. در برخی موارد از پدیده ی سابلیمینال افراد را به سمت نامزد خاصی سوق می دهند و به این ترتیب رای و توجه آن ها را دریافت می کنند. در کل سازندگان پیام های subliminal اعتقاد دارند که با استفاده از این پیام ها امکان مهندسی کردن افراد و جامعه را به وجود می آید.

دسته ای از افراد وجود دارند که نسبت به subliminal دیدگاه مثبت تری دارند و از آن به عنوان یک وسیله و ابزار جهت درمان و گسترش باورهای مثبت افراد جامعه استفاده می کنند.

ماهیت سابلیمینال چیست؟

سابلیمینال
سابلیمینال

ما به وسیله ی حواس پنجگانه پیوسته در حال ارسال اطلاعات به مغزمان هستیم. اما باید بدانید این تنها مسیر رسیدن به اطلاعات برای مغز نیست. متد دیگری وجود دارد که به وسیله ی آن مغز اطلاعات را دریافت می کند. این روش دریافت اطلاعات به وسیله ی ناخودآگاه است. این فرایند دریافت اطلاعات به وسیله ی ضمیر ناخودآگاه انسان ها و با کمک پیام های subliminal انجام می گیرد. ذهن انسانها بسیار قدرتمند است و کنترل مدل و نوع زندگی افراد نیز به وسیله ی پیام های subliminal یا پیام های پنهان انجام می گیرد. با توجه به ویژگی های این پیام های پنهان بسیاری از افراد وجود دارند که تمایل دارند از قدرت عبارت های تاکیدی در این پیام های پنهان در زندگی خود بهره مند شوند. این افراد پیش از استفاده شواهدی از پیام های subliminal  را درخواست می کنند. مطالعات زیادی در این راستا انجام شده است که بیانگر این مسئله است که پیام ها و موسیقی subliminal تاثیرات ماندگار و قابل قیاسی را به وجود آورده اند. این تاثیرات شامل بهبود عملکرد افراد و ترک کردن عادت های نامطلوب در زندگی است. برخی افراد اعتقاد دارند که در حقیقت عبارت های تاکید subliminal این قابلیت را دارند که در هر زمینه از زندگی افراد جامعه مورد استفاده قرار بگیرند این ابعاد می تواند شامل تغییرات عمیق درونی تا بهبود بدن فیزیکی باشد.

پیام های سابلیمینال به عنوان یک تکنولوژی قدرتمند و ایمن است که برای برنامه ریزی دوباره ی ضمیر ناخودآگاه افراد به کار می رود. این پیام ها فقط از عبارات تاکیدی بسیار قدرتمند تشکیل شده است. نکته ی مهمی که وجود دارد این است که به شکل معمول تغییراتی که به وسیله ی این فایل ها حاصل می شوند معمولا با حفظ سلامت و تناسب و سرعت نسبتا پایین در هماهنگی کامل به وسیله ی سیستم عصبی افراد انجام می گیرد. با این تفاسیر استفاده از این نوع پیام ها به مرور زمان تغییراتی را ایجاد می کنند که به آهستگی اتفاق می افتد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *